DDG
DDG
DDG

DDG - OD (Official Music Video)
3:01
DDG - Escape (Official Audio)
2:06
DDG - Lit Tonight (Audio)
4:02

DDG - Lit Tonight (Audio)

5 ամիս առաջ

DDG - WHAT NOW (Mini Music Video)
0:56
DDG - HOLD UP (Mini Music Video)
0:57
DDG - LIL BABY (Mini Music Video)
0:38
DDG - WOOZY (Mini Music Video)
0:59
DDG - PUSH (Mini Music Video)
0:54
DDG - ARGUMENTS (Mini Music Video)
1:01
DDG - ALMOST (Mini Music Video)
0:55
DDG - 13 (Offical Audio)
2:08

DDG - 13 (Offical Audio)

10 ամիս առաջ

DDG - Take Me Serious (Audio)
4:22
DDG - On The Low (Audio)
2:19

DDG - On The Low (Audio)

2 տարի առաջ

DDG - Pontiac (Audio)
2:25

DDG - Pontiac (Audio)

2 տարի առաջ

DDG - Bank (Audio)
2:42

DDG - Bank (Audio)

2 տարի առաջ

DDG - Donkey Kong (Audio)
2:17

DDG - Donkey Kong (Audio)

2 տարի առաջ

DDG - Givenchy (Audio)
2:17

DDG - Givenchy (Audio)

2 տարի առաջ

DDG - New Money (Audio)
2:38

DDG - New Money (Audio)

2 տարի առաջ

Մեկնաբանություններ
  1. FLORIDA BOI PUMP

    FLORIDA BOI PUMP5 ժամ առաջ

    Speed to 1.25x makes it sound better

  2. FLORIDA BOI PUMP

    FLORIDA BOI PUMP5 ժամ առաջ

    DDG is my #Doppelgänger

  3. Jay Huncho TV

    Jay Huncho TV5 ժամ առաջ

    Most slept on so g

  4. Amena Begum

    Amena Begum7 ժամ առաջ

    Ayeee

  5. zZay

    zZay7 ժամ առաջ

    when the mirror started rapping and he looked at us.. lmao

  6. Eugene FromAfrica

    Eugene FromAfrica8 ժամ առաջ

    2020

  7. Yezzir Worm

    Yezzir Worm8 ժամ առաջ

    Am glad that no days people can make money no days from the stuff not like in the 90’s but dam not much quality nowadays🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  8. Jaik Knowles

    Jaik Knowles8 ժամ առաջ

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  9. Donovan Looney

    Donovan Looney8 ժամ առաջ

    Overseas drip

  10. prod Akello

    prod Akello9 ժամ առաջ

    @major_theory

  11. SumLit

    SumLit11 ժամ առաջ

    Here after every video ddg makes 🔥

  12. Biracial Jesus

    Biracial Jesus11 ժամ առաջ

    This man going to blow up ether way it goes,just be patient.💯💪🏽

  13. BAKA WZ

    BAKA WZ11 ժամ առաջ

    0:33 BEST PART OF THE SONG

  14. Dokarie Perkins

    Dokarie Perkins11 ժամ առաջ

    Nle wore the same pants in the Walk Em Down videoooo. btw ur music is always lit lol

  15. Food Delight tv By Ayinke

    Food Delight tv By Ayinke12 ժամ առաջ

    Nice and amazing music keep growing bro

  16. James Safi

    James Safi12 ժամ առաջ

    YOOO WHAT THE. The ending tho

  17. Food Delight tv By Ayinke

    Food Delight tv By Ayinke12 ժամ առաջ

    I love this song

  18. Bri Tube

    Bri Tube12 ժամ առաջ

    Bru dis go hard idc 🔥

  19. Fallon Mip

    Fallon Mip15 ժամ առաջ

    Nah but this hard

  20. Prettybadxo

    Prettybadxo16 ժամ առաջ

    It’s the wife beater x mirror view for me 🤤

  21. Camryn Harrison

    Camryn Harrison17 ժամ առաջ

    🔥

  22. Camryn Harrison

    Camryn Harrison17 ժամ առաջ

    🔥

  23. Jevon Lewis

    Jevon Lewis17 ժամ առաջ

    Shit hard asf

  24. Young-v23 Ad

    Young-v23 Ad18 ժամ առաջ

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  25. landen plays fortnite

    landen plays fortnite18 ժամ առաջ

    DDG gonna become a legend like x and juice was i can tell he already fire tho

  26. Jack Beeno

    Jack Beeno19 ժամ առաջ

    I could see DRAKE getting on this 🔥 🔥

  27. senai haile

    senai haile19 ժամ առաջ

    his bitches ugly bruuh

  28. Clifford Lee3

    Clifford Lee320 ժամ առաջ

    Y u in a store u should just be flexin doe it makes sense cause ur rich and be buyin expensive stuff lol

  29. pippa blossom

    pippa blossom20 ժամ առաջ

    there not wrong tho 😉😉😉

  30. Dee Numbah4k

    Dee Numbah4k20 ժամ առաջ

    "I'm finna fly her ahh outtta state... She threw it bacc on me shii wahh gr8"🔥

  31. W.A.T.A TV

    W.A.T.A TV21 ժամ առաջ

    This is a banger 💓

  32. Larry2icy TV

    Larry2icy TV21 ժամ առաջ

    Ddg you changed my life man thank you for impacting my life especially at the challenger games 🙌🏽‼️ keep doing yo shit

  33. bliauxR6

    bliauxR621 ժամ առաջ

    Those shoes fire no cap

  34. K. Money

    K. Money22 ժամ առաջ

    Love that you had pops in it .

  35. Rorisang Lesole

    Rorisang Lesole23 ժամ առաջ

    This song is a hitttt

  36. J Brown

    J Brown23 ժամ առաջ

    2020 anyone?

  37. Dee

    DeeՕր առաջ

    i wanted this to blow up more then it did :(

  38. amya james

    amya jamesՕր առաջ

    omg i love how ddg can master every music style. im just waiting for him to come out with a country song.

  39. amya james

    amya jamesՕր առաջ

    whos here after all the "whos here after toxic" comments?

  40. Daniel Rosheuvel

    Daniel RosheuvelՕր առաջ

    Shit this my like 10th time bumping to this song

  41. CJB SQUAD

    CJB SQUADՕր առաջ

    This song needs to go platinum

  42. amya james

    amya jamesՕր առաջ

    This a whole movie NO CAP!🔥

  43. Andres Concha

    Andres ConchaՕր առաջ

    This song to hard to be disliked

  44. amya james

    amya jamesՕր առաջ

    SO HARDDDDDDDDDD

  45. Finesse Kid

    Finesse KidՕր առաջ

    Fire

  46. Nathon Cummings

    Nathon CummingsՕր առաջ

    0:35 why he look like a gta character

  47. Antony Markous

    Antony MarkousՕր առաջ

    why this not on Spotify

  48. Isaiah Brown

    Isaiah BrownՕր առաջ

    1:40

  49. purplex

    purplexՕր առաջ

    wow, this is fireeeee 🔥

  50. Realist T

    Realist TՕր առաջ

    ❤️

  51. NITEWOLFS /NTW

    NITEWOLFS /NTWՕր առաջ

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  52. MrKingBroadway93

    MrKingBroadway93Օր առաջ

    This is his best song idc 🔥 🔥 🔥

  53. LondonMadeDSA

    LondonMadeDSAՕր առաջ

    I’m 13 and I ain’t do shit

  54. FalcoFN

    FalcoFNՕր առաջ

    "Don't lie who clicked fast and went straight to the comments🎺" (ɪ'ᴍ ɢɪғᴛɪɴɢ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡʜᴏ sᴜʙs ᴛᴏ ᴍᴇ) 💕

  55. Shania Saminaden

    Shania SaminadenՕր առաջ

    I swear DDG only glows up. Never disappointed with his music💯 Respect man

  56. Lawrence Seay

    Lawrence SeayՕր առաջ

    This shit different then all the city music i fucks with kinda tired of hearing that same shit n i feel it be like that in LA but good vibes n i can workout to this but for the most i been waiting to hear something other then jack boy shit n drug dealing shit that why you up fr you gots to be different out here YRN

  57. Sanusi Kabiru

    Sanusi KabiruՕր առաջ

    Give it time 🎙

  58. Sanusi Kabiru

    Sanusi KabiruՕր առաջ

    Bro cause of consistency imma bet $5k DDG gon win a Grammy

  59. flashflywings plays

    flashflywings playsՕր առաջ

    It’s crazy he left his door wide open lol

  60. Juan Rodarte

    Juan RodarteՕր առաջ

    still stuck on this song straight heat 🙏

  61. Malique Nizigiyimana

    Malique NizigiyimanaՕր առաջ

    Bro this song is so cool

  62. HUNT3R

    HUNT3RՕր առաջ

    I wanna blow up so i can be this dudes homie

  63. Queensland nova

    Queensland novaՕր առաջ

    Is she pregnant

  64. Queensland nova

    Queensland novaՕր առաջ

    Did she die

  65. shandon johnson

    shandon johnsonՕր առաջ

    1:23 “I bought the Richard the Roille the Patek the AP I’m rocking the, four different days”🔥🔥🔥

  66. Ethan Joaneth

    Ethan JoanethՕր առաջ

    The instrumentals dope

  67. MrMelgibstein

    MrMelgibsteinՕր առաջ

    China wants black africans to get up on time .amgos.info/video/g2ibe2aIlZnOnZA.html

  68. Zeus 47

    Zeus 47Օր առաջ

    This song is lit and has meaning

  69. Cosmic

    CosmicՕր առաջ

    John cena these niggas can’t see me 🤐🔥🔥

  70. Sentavius Hunt

    Sentavius HuntՕր առաջ

    He is died wrong for cheating on her she is to cute for that

  71. Constance

    ConstanceՕր առաջ

    This go hard 💪😂

  72. Anika Nabry

    Anika NabryՕր առաջ

    This song is fire ion care what nobody say

  73. kingbrayden 247

    kingbrayden 247Օր առաջ

    dang it hit 45mil ddg squad strong

  74. Bobby Sullivan

    Bobby SullivanՕր առաջ

    Hi

  75. tim tim ulmer

    tim tim ulmerՕր առաջ

    Who else listens to when they booted

  76. Lubabalo Kela

    Lubabalo KelaՕր առաջ

    I swear there ain't nobody like DDG. Humble and soon to become a GOAT. on 4nem

  77. *Tarynn〈3

    *Tarynn〈3Օր առաջ

    www.janellejerells.com/

  78. Lil Jetix

    Lil JetixՕր առաջ

    Ddg the new Superman 🤣🤣🤣0:43

  79. Jermaine Marara

    Jermaine MararaՕր առաջ

    No cap 🧢

  80. Ryan Wrld

    Ryan WrldՕր առաջ

    I'm a soundcloud rapper and ddg just influences me to keep going. Please search me up at ryanwrld on soundcloud

  81. Mikey Boii

    Mikey BoiiՕր առաջ

    this low-key hard

  82. Christian Leal

    Christian LealՕր առաջ

    "I ain't the same nigga from Michigan state"

  83. DrGameboy

    DrGameboyՕր առաջ

    not a single black female in this video, lmao.

  84. tyedon

    tyedonՕր առաջ

    W

  85. Saucy-Legend 09

    Saucy-Legend 09Օր առաջ

    I’m proud of ddg from the ground up

  86. Dat Kid RoXk

    Dat Kid RoXkՕր առաջ

    Who made da beat

  87. Lil G

    Lil GՕր առաջ

    Ddg ft deshaefrost. Anyone else wants to see this ?

  88. Ornie Tando

    Ornie Tando2 օր առաջ

    This shit is a banger!!😍😍

  89. MarciYoungkBoi

    MarciYoungkBoi2 օր առաջ

    This shit go hard

  90. G-KUFF MUSIC

    G-KUFF MUSIC2 օր առաջ

    Who watching the video an scrolling through the comments?🙃

  91. Beatz By Dougie

    Beatz By Dougie2 օր առաջ

    amgos.info/video/faKnhqauqqychZo.html Type beat

  92. SaGe Omari

    SaGe Omari2 օր առաջ

    🌬🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  93. J Smooth

    J Smooth2 օր առաջ

    amgos.info/video/qY7Pi4Kn1WHJhqY.html 🔥😳😱

  94. J Smooth

    J Smooth2 օր առաջ

    amgos.info/video/qY7Pi4Kn1WHJhqY.html 🔥😳😱

  95. I'm A Meme

    I'm A Meme2 օր առաջ

    1:48 *NLE Choppa has joined the chat*

  96. Vanessa Frison

    Vanessa Frison2 օր առաջ

    This shit fyeee

  97. THE REAL FLIZ

    THE REAL FLIZ2 օր առաջ

    6 MILL ON THE WAY🔥🤞🏽🐐

  98. Taniesha Palmer

    Taniesha Palmer2 օր առաջ

    He so fucking fine bruh

  99. Vize Wavy

    Vize Wavy2 օր առաջ

    🔥🔥

  100. Vize Wavy

    Vize Wavy2 օր առաջ

    Still banging this shit in 2020🔥